Сьогодні ви
познайомитесь з новим виконавцем - Черепашкою. Він схожий на знайомого вам
виконавця Кенгуру. Як і Кенгуру, Черепашка може переміщуватися по необмеженому
полю. При цьому вона може залишати за собою слід (малювати відрізки), а може й
не залишати. Але якщо Кенгуру міг повертатися тільки Праворуч або Ліворуч, то
Черепашка може повертатися на будь-який кут.
Розглянемо
команди виконавця Черепашка:
Опусти хвостик - опускає хвостик, за допомогою якого
малює (залишає слід);
Підніми хвостик - піднімає хвостик;
Вперед на N - переміщується вперед на N кроків у
напрямі руху; при цьому Черепашка буде залишати за собою слід (малювати
відрізок), якщо її хвостик опущений, і не буде залишати за собою слід, якщо її
хвостик піднятий;
Назад на N - переміщується назад на N кроків, тобто
переміщується в напрямі, протилежному напряму руху;
Вправо на К - повертається на кут К градусів вправо
(за годинниковою стрілкою) відносно поточного напряму руху;
Вліво на К - повертається на кут К градусів вліво
(проти годинникової стрілки) відносно поточного напряму руху;
Колір - встановлює колір малювання.