П`ятниця, 18.07.2025, 00:38
Інформатика вітає вас!
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Каталог файлів Реєстрація Вхід
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
І семестр 2011 [13]
ІІ семестр 2010 [0]
5 клас [6]
В цій категорії ви можете знайти матеріали котрі вам допоможуть у вивченні конкретної теми.
6 клас [2]
В цій категорії ви можете знайти матеріали котрі вам допоможуть у вивченні конкретної теми.
9 клас [9]
В цій категорії ви можете знайти матеріали котрі вам допоможуть у вивченні конкретної теми.
10 клас [7]
В цій категорії ви можете знайти матеріали котрі вам допоможуть у вивченні конкретної теми.

Пошук

Головна » Файли » 5 клас

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Тема: РОБОТА З ФРАГМЕНТАМИ ТЕКСТУ
5 клас | Переглядів: 624 | Завантажень: 66 | Додав: Инфоком | Дата: 16.03.2011 | Коментарі (0)

Урок практичних вмінь та навичок
5 клас | Переглядів: 373 | Завантажень: 56 | Додав: Инфоком | Дата: 02.03.2011 | Коментарі (0)

ТЕМА: Алгоритми з циклами. Складання і виконання алгоритмів з циклами для виконавця Черепашка.
5 клас | Переглядів: 405 | Завантажень: 88 | Додав: Инфоком | Дата: 03.02.2011 | Коментарі (0)

ТЕМА: "Складання і виконання лінійних алгоритмів для виконавця Черепашка».
5 клас | Переглядів: 1700 | Завантажень: 0 | Додав: Инфоком | Дата: 26.01.2011 | Коментарі (0)

Сьогодні ви познайомитесь з новим виконавцем - Черепашкою. Він схожий на знайомого вам виконавця Кенгуру. Як і Кенгуру, Черепашка може переміщуватися по необмеженому полю. При цьому вона може залишати за собою слід (малювати відрізки), а може й не залишати. Але якщо Кенгуру міг повертатися тільки Праворуч або Ліворуч, то Черепашка може повертатися на будь-який кут.

Розглянемо команди виконавця Черепашка:

Опусти хвостик - опускає хвостик, за допомогою якого малює (залишає слід);

Підніми хвостик - піднімає хвостик;

Вперед на N - переміщується вперед на N кроків у напрямі руху; при цьому Черепашка буде залишати за собою слід (малювати відрізок), якщо її хвостик опущений, і не буде залишати за собою слід, якщо її хвостик піднятий;

Назад на N - переміщується назад на N кроків, тобто переміщується в напрямі, протилежному напряму руху;

Вправо на К - повертається на кут К градусів вправо (за годинниковою стрілкою) відносно поточного напряму руху;

Вліво на К - повертається на кут К градусів вліво (проти годинникової стрілки) відносно поточного напряму руху;

Колір - встановлює колір малювання.

5 клас | Переглядів: 705 | Завантажень: 0 | Додав: Инфоком | Дата: 19.01.2011 | Коментарі (0)

   Тема: Алгоритми і Виконавці.
5 клас | Переглядів: 446 | Завантажень: 108 | Додав: Инфоком | Дата: 13.01.2011 | Коментарі (1)

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 74

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025